უსაფრთხოების პოლიტიკა

საიტი არის შპს მასტერშოპის საკუთრება. ჩვენი კომპანია უზრონველყოპს მომხმარებლელს შესთავაზოს ბაზარზე არსებული პროდუქტი დაბალ ფასად და მიიღოთ მაქსიმალური კომფორტი შეძენით და მომსახურებით.

* ჩვენი მომხმარებელი დაცულია პირადი ინფორმაციის მესამე პირზე გადაცემის და გასაჯაროვებისგან.
* ონლაინ გადახდის ან განვადების შევსებისას საბარათე და თქვენი პირადი ინფორმაცია დაცულია მესამე პირზე გადაცემის და გასაჯაროვებისგან.
* შეკვეთის გაფორმების დროს პირადი მისამართი მობილურის ნომერი და სხვა ინფორმაცია დაცულია მესამე პირზე გადაცემის და გასაჯაროვებისგან.
* კომპანია პასუხისმგებელია თქვენი შეკვეთის გაფორმებიდან მიღებამდე უზრუნველყოს ნივთის უსაფრთხო და სწრაფი გადაადგილება საწყობიდან მომხმარებლამდე.
* მომხმარებელი დაცულია ნივთის შეძენისას, რომ არ იქნება ნივთი წუნდებული.

მიწოდების პოლიტიკა

მასტერშოპის მთავარი მიზანია მომხმარებელმა შენაძენი მიიღოს შეკვეთიდან უმოკლეს ვადაში ადგილზე.

* თბილისის მასშტაბით მასტერშოპში ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან 24 საათის ვადაში.
* თბილისის მასშტაბით საკურიერო მომსახურება უფასოა ნებისმიერ პროდუქტზე (გარდა მსხვილი ტექნიკის და დიდი მოცულობის მქონე პროდუქტის).
* რეგიონებში მიწოდება ხდება მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღის ვადაში.
* რეგიონებში საკურიერო მომსახურება უფასოა ნებისმიერ პროდუქტზე (გარდა მსხვილი ტექნიკის და დიდი მოცულობის მქონე პროდუქტის).
* პროდუქტის თანხის გადახდა როგორც რეგიონში ასევე ქალაქში შეგიძლიათ, როგორც კურიერთან ქეშით ასევე გადმორიცხვით. ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს, თიბისის, კრედოს და კრისტალის განვადებით. ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ ონლაინ გადახდით.

დაბრუნების პოლიტიკა

მასტერშოპი უზრუნველყოფს პროდუქტი იყოს ხარისხიანი და მომხმარებელთან მივიდეს უდეფექტო პროდუქტი, მასტერშოპში ნივთებს მოყვება შესაბამისი გარანტიის ფურცელი.

* ნივთის მიღებისას მომხმარებელი ვალდებულია შეამოწმოს ნივთის ვარგისიანობა კურიერთან ერთად და ისე ჩაიბაროს მიღებული შეკვეთა
* ნივთი რომელსაც საგარანტიო ვადის გასვლამდე აღმოუჩნდება რაიმე სახის ქარხნული დაზიანება, რომელიც არ იქნება მიყენებული მომხმარებლის მიერ, ნივთი უნდა მიიტანოთ მასტერშოპის სერვის ცენტრში სადაც ტექნიკური ჯგუფი,ქარხნული დაზიანების შემთხვევაში ნივთს შეაკეთებს ან შეგიცვლით ახლით.

საგარანტიო პირობები

* საგარანტიო მომსახურეობა ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრში საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართზე: გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია საწარმოო წუნით. საგარანტიო მომსახურეობის მისაღებად უნდა წარადგინოთ „მასტერშოპი” -ის საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული მიმღების ვინაობა, საქონლის შეძენის თარიღი, პასუხისმგებელი თანამშრომლის და მიმღების ხელმოწერები, წინააღმდეგ შემთხვევაში ამ პროდუქტს საგარანტიო პირობები არ შეეხება. საგარანტიო პირობები ითვალისწინებს პროდუქტის შეკეთებას ან შეცვლას ახლით.

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

* ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული მაგ: გატეხილი, გაბზარული, გაკაწრული, დამწვარი, ასევე წყლით ან თხევადი ნივთერებით გამოწვეულ ნებისმიერ დაზიანებებზე. მათ შორის იმ შემთხვევაში თუ მოდელის სპეციფიკაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა. ტექნიკაზე რომელიც არასტანდარტული ქსელის ძაბვის ზემოქმედების შედეგად არის დაზიანებული. ტექნიკაზე რომელზეც აღინიშნება გარეშე პირით გამოწვეული შეკეთების მცდელობები. არაკვალიფიცირებულად ან დაუდევრად მოხმარებული ტექნიკის დაზიანების შემთხვევაში. საგარანტიო ფურცლის გადაკეთების დაკარგვის ან დაზიანების შემთხვევაში. ტექნიკაზე, რომელზეც არ იკითხება სერიული ნომერი.

დამატებითი ინფორმაცია

კომპანია „მასტერშოპი” არ აგებს პასუხს არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენებისას ტექნიკის არასტაბილურ მუშაობაზე. დაზიანებული პროგრამული უზრუნველყოფის აღდგენა ფასიანია და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. დაზიანებული ტექნიკის ტრანსპორტირება სერვის – ცენტრამდე და პირიქით, ხორციელდება მომხმარებლის მიერ ან მისი ხარჯით. კომპანია „მასტერშოპი” ვალდებულია, შეაკეთოს ან შეცვალოს ახალ ნივთში დაზიანებული ტექნიკა საგარანტიო პირობებში, მითითებული პირობების შესაბამისად. სერვის ცენტრში მიღების მომენტიდან 30 დღის განმავლობაში. თუ შეძენლილი პროდუქტის, შეძენიდან 10 დღის განმავლობაში აღმოჩნდა ქარხნული წუნი, მყიდველმა უნდა მიიღოს შესაბამისი სერვის ცენტრის დასკვნა, არსებული წუნის თაობაზე და ნივთი სრული კონპლექტაციით და შეფუთვით, ფიზიკური დეფექტისა და ნაკაწრების გარეშე უნდა წარადგინოს სერვის ცენტრში. ახლით შეცვლა ხდება იგივე პროდუქტით, ხოლო თუ იგივე პროდუქტი არ აღმოჩნდა მაღაზიაში, შეიცვლება იმავე ბრენდის იგივე ან უკეთესი ტექნიკური მახასიათებლის სხვა პროდუქტით. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი.